سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار حسابداری رایگان 1400

Akaunting یک نرم افزار حسابداری رایگان با منبع آزاد ، مبتنی بر ابر و سیستم عامل های مک ، کامپیوتر و موبایل است. این ساختمان با مدولار و سهولت در ذهن ساخته شده و برای اولین بار در سال 2017 راه اندازی شد. از آن زمان به یک سکوی متوسط ??تبدیل شده است که به 38 زبان و با بیش از 100،000 بارگیری و 30،000 کاربر ابری موجود است.

 

بررسی اجمالی

 

Akaunting بسته به اینکه آیا شما می خواهید از خدمات میزبانی رایگان شرکت استفاده کنید یا میزبان آن در سرور شخصی خود باشید ، نسخه های رایج خود را مبتنی بر ابر و بارگیری ارائه می دهد. این نرم افزار عملکردهای حسابداری تک ورودی کاملاً رایگان را ارائه می دهد ، اگرچه در صورت نیاز می توانید یک ماژول پولی ورودی نیز انتخاب کنید. صحبت از ماژول ها ، ایده این است که پایه نرم افزار حسابداری آنلاین و آفلاین به صورت رایگان بارگیری شود و از افزودنیهای شخص ثالث پشتیبانی می کند. برخی از این خدمات رایگان است ، در حالی که برخی دیگر - مانند 69 دلار افزودنی دوبرابر - هزینه ای دارند.

 

پیشنهاد دریافتنی حسابهای Akaunting به شما امکان می دهد قبض پرداخت را بپذیرید و فاکتور را صادر کنید ، اما به جای گزارش پیری ، ردیابی فاکتورهای پرداخت نشده از طریق داشبورد صورت می گیرد. آنها را می توان با توجه به تاریخ موعد یا وضعیت پرداخت طبقه بندی کرد ، یا از طریق PayPal یا Stripe با آنها ادغام و پردازش شد. ویژگی های قابل پرداخت حساب ها نیز پشتیبانی می شوند و شما می توانید قبوض را با تاریخ موعد مقرر در داشبورد قبض ها وارد کنید ، سپس آنها را به همان روشی که صورت حساب های دریافتنی حساب ها را مرتب می کنید ، مرتب کنید.

 

مانند سایر نرم افزارهای حسابداری رایگان برای صاحبان مشاغل کوچک ، می توانید از Akaunting برای ایجاد خلاصه درآمد ، هزینه و مالیات قابل تنظیم استفاده کنید. همچنین می توانید صورت های سود و زیان تولید کنید. همه گزارشات را می توان در چند دسته ، مانند مشتری ، فروشنده و سال طبقه بندی کرد. پشتیبانی از صورتهای جریان وجه یا گزارشهای سفارشی وجود ندارد ، اما می توانید برای ایجاد ترازنامه ، افزودنی دوبرابر را با قیمت 69 دلار در سال خریداری کنید.

 

نسخه رایگان این ابزارهای حسابداری دارای کاربران و فاکتورهای نامحدود است ، اما شما نمی توانید حساب های بانکی و کارت اعتباری خود را به هم وصل کنید. در عوض شما باید افزونه OFX را با قیمت 19 دلار خریداری کنید. این افزودنی به شما امکان می دهد پرونده های باز مبادله مالی را وارد کنید تا اطلاعات کارت اعتباری و حساب بانکی خود را در Akaunting قرار دهید.

نرم افزار حسابداری رایگان

حسابداران برای آنکه روند کاریشان سریعتر پیش رود از نرم افزار‌های حسابداری استفاده می‌کنند که علاوه بر سرعت کار در بسیاری از محاسبات رقم بالا نیز به شخص حسابدار کمک می‌کند. اما چرا از نرم افزار حسابداری رایگان استفاه کنیم؟

نرم افزار حسابداری رایگان

ممکن است شما به تازگی وارد بازار کار شده باشید و نتوانید هزینه زیادی برای خرید بهترین نرم افزار حسابداری بدهید و یا به تازگی در شرکتی استخدام شده باشید که نمی‌توانید به راحتی از مدیرتان بخواهید تا هزینه زیادی برای خرید یک نرم افزار حسابداری خوب به شما بدهد. این دلیل باعث می شود تا اقدام به دانلود نرم افزار حسابداری رایگان هوشمند نوین کنید.

استفاده از نرم افزار حسابداری ابری Akaunting در همه سیستم عامل ها امکان پذیر نیست ، اما هیچ برنامه اختصاصی برای دستگاه های تلفن همراه وجود ندارد. در عوض ، رابط به طور خودکار بر روی سکوی شما تنظیم می شود. UI بسیار خوب طراحی شده است و دارای یک داشبورد رنگارنگ است ، از این طریق می توانید به کلیه درآمد و هزینه های خود دسترسی پیدا کنید. Akaunting به جای قرار گرفتن در فروشگاه های اپلیکیشن و اپلیکیشن های Google ، فروشگاه مخصوص به خود را دارد که می توانید افزونه های رایگان را بارگیری کنید یا موارد پرداخت شده را خریداری کنید.

 

وقتی صحبت از پشتیبانی مشتری است ، تعداد بسیار کمی به صورت رایگان در دسترس است. می توانید با راهنمای کاربر و اسناد و مدارک مشورت کرده و یا به انجمن ها مراجعه کنید تا در آنجا کمک دریافت کنید اگر یکی از افزودنیهای برنامه را خریداری کردید ، می توانید بلیط های پشتیبانی را نیز برای کمک بگیرید. پشتیبانی تلفنی محدود به ردیف های پرداخت شده است و با پرداخت یکبار 99 دلار شروع می شود. در مقایسه با سایر نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک که همچنین رایگان هستند ، Akaunting فاقد این بخش است.

 

افکار نهایی

 

به طور کلی ، Akaunting ابزاری مناسب برای مدیریت حساب های آنلاین است. این ویژگی های اصلی مورد انتظار شما را از یک برنامه حسابداری ، مانند حساب های دریافتنی و قابل پرداخت و همچنین گزینه های عالی گزارش ارائه می دهد. شما همچنین یک رابط کاربری بسیار دلپذیر دریافت می کنید که به خوبی در تمام دستگاه ها و همچنین کاربران و فاکتورهای نامحدود حتی در نسخه رایگان کار می کند. سرانجام ، این برنامه با برنامه های پرداخت محبوب مانند PayPal و Stripe ادغام می شود ، و همچنین افزودنیهای زیادی را در فروشگاه اپلیکیشن مخصوص خود ارائه می دهد. با این وجود ، Akaunting بسیاری از ویژگیهای اساسی مانند ترازنامه و گزارشهای صورتهای مالی و همچنین یک سیستم حسابداری مضاعف را از دست داده است.