سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگیهای ایدهآل نرم افزار حسابداری هوشمند نوین برای کسبوکارها

کرونا به طرز وحشتناکی کسب‌وکارهای مختلف را دگرگون کرد و از این میان مشاغلی که توانسته بودند، مدیریت بهتری روی کسب‌وکار خود داشته باشند، توانستند نه‌تنها با این مشکل بزرگ کنار بیایند، بلکه کسب‌و‌کار خودشان را نیز رشد دادند. بیایید سال جدید را جدی‌تر و حرفه‌ای‌تر شروع کنیم.

ویژگی‌های ایده‌آل نرم افزار حسابداری هوشمند نوین برای کسب‌وکارها

در این میان تیم برنامه‌نویسی هوشمند نوین به‌طور دائم با بهره‌گیری از نیازهای خاص مشتریان به رفع نیازهای مالی آن‌ها‌ می‌پردازد. گروه نرم‌افزاری هوشمند نوین همواره سعی داشته است تا با ارائه نرم‌افزار‌های حسابداری قابل اعتماد و کارآمد در سراسر کشور، اطمینان مشتریان خود را جلب و سبب رشد کسب‌و‌کار آن‌ها شود.

استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری حرفه‌ای قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار‌ می‌دهد که موجب آسان شدن عملکردهای حسابداری و محاسبات سریع و دقیق‌ می‌شود. در اینجا ما قصد داریم به بخشی از مزایا و امکانات نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی و نسخه تحت وب آن اشاره کنیم.

نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی از قدیم تا نوین

نرم‌افزار‌‌‌های حسابداری به‌منظور طبقه‌بندی و انجام محاسبات پیچیده مالی به‌صورت ساده و همچنین خودکار کردن بسیاری از عملیات و فرایند‌‌‌های مالی طراحی و ارائه شده‌اند. شرکت نرم‌افزاری هوشمند نوین، از سال 1370 تا به الان به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و تخصصی در زمینه تولید انواع نرم‌افزارهای حسابداری شروع به فعالیت کرد.

هوشمند نوین با سابقه‌‌ای قریب به سه دهه فعالیت در زمینه تولید انواع سیستم‌های حسابداری، در صدد این بوده است تا بتواند بخش وسیعی از نیازهای حسابداران و کسب‌وکارها را برطرف کند. نرم‌افزارهای هدفمند حسابداری هوشمند‌ نوین، با ارائه راهکارهایی حرفه‌ای و آسان و ماژول‌‌‌های مختلف حسابداری، به کسب‌و‌کار شما در انجام محاسبات و حسابرسی سریع برندتان کمک کرده و موجب عملکرد بهتری در مدت‌زمان کمتری می‌شود.

سعی شرکت نرم‌افزار حسابداری هوشمند نوین همواره بر این بوده است تا با ایجاد قابلیت‌‌‌های متفاوت و اثربخش در نرم‌افزار، بتوانیم نقشی در پیشرفت کسب‌وکار شما داشته باشیم. نرم‌افزارهای حسابداری هوشمند نوین، برای آسانی در کارکرد مشتریان خود، کسب‌و‌کار‌‌ها‌‌ مختلف را طبقه‌بندی کرده و اقدام به ساختن نرم‌افزارهای تخصصی جداگانه، متناسب با نیاز مشتریان در زمینه‌‌‌های شغلی متفاوت کرده است.

امکانات فوق‌العاده نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هوشمند نوین

امکاناتی از قبیل آلارم تاریخ انقضا محصولات، تعیین چند قیمت برای یک کالا، چاپ اتیکت قیمت برای تمام کالاها، قیمت‌گذاری اتوماتیک و دستی، گزارش‌ها سریع و متنوع، امکان تعریف و چاپ بارکد به‌صورت کاملا اتوماتیک، امکان فروش منفی و اصلاح موجودی به‌صورت اتوماتیک، تعیین سقف سفارش، ثبت اسناد حسابداری مانند درآمد، هزینه، پرداخت و دریافت به‌صورت خودکار، صدور فاکتورهای خرید و فروش و مرجوعی‌ها، نمایش موجودی و گردش کالا، لینک با دستگاه کارت‌خوان و سیستم پوز، تهیه پرینت فاکتور به‌صورت فیش و ... از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سیستم حسابداری فروشگاهی هوشمند نوین هستند.

فضای رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها امروزه بسیار متفاوت از گذشته است.‌‌ تنوع کالاها بالا رفته و مشتریان گزینه‌های بیشتری پیش رو دارند و این باعث افزایش رقابت در بین فروشگاه‌ها شده است.‌‌ با افزایش تنوع محصولات و مجموعاً افزایش محصول، دیگر نمی‌توان مانند گذشته به‌راحتی قیمت و تاریخ تولید و انقضای محصولات را حفظ نمود، ضمن اینکه در صورت انتخاب محصولات زیاد توسط مشتریان نیز، نمی‌توان به‌صورت دستی یک به یک قیمت‌ها را توسط ماشین‌حساب محاسبه کرد چرا که زمان در عصر امروزی بسیار بااهمیت است و سرعت عمل نقش بسزایی در جذب مشتریان دارد.‌‌ تلاش برای درک تقاضای مشتریان و بهبود عملکردهای فروشگاهی، شما را به سمت استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری فروشگاهی سوق می‌دهد.‌

وظایف یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی ایده‌آل

کامل بودن نرم‌افزار حسابداری از این رو که تمامی زیرشاخه‌های حسابداری اعم از حسابداری مالی، حسابداری حقوق و دستمزد، حسابداری انبار، حسابداری دریافت و پرداخت و همچنین حسابداری فروش و ... در قالب یک برنامه کامل حسابداری گنجانده شده باشد و تمامی داده‌های واردشده در زیرشاخه‌‌‌های مختلف بتوانند با هم در ارتباط باشند و به‌نوعی یکدیگر را حمایت کنند و بسته به نیاز حسابدار هر کدام از زیرشاخه را بتواند فعال یا غیرفعال کند.

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین 1

نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی ایده‌آل باید آینده‌نگری کسب‌و‌کارانه داشته باشد که اگر نیاز به یک زیرشاخه یا ماژولی بود، بتواند آن را درون خود نرم‌افزار فعال‌سازی کند. حتی ‌اکنون نرم ‌افزار حسابداری تحت وب کار را به‌مرور راحت‌تر از قبل کرده است و کارکنان به‌راحتی می‌توانند در هر کجای این دنیای پهناور وجود داشته باشند، حسابرسی‌ها و وظایف خود را به‌راحتی و حتی در منزل انجام دهند.

یکی از موارد فوق‌العاده مهم در بحث حسابداری مربوط به خروجی گرفتن یا گزارش‌گیری حرفه‌ای و قابل درک برای عموم است یعنی اگر شرکتی اقدام به استخدام نیروی حسابدار می‌کند صرفا جهت گزارش‌گیری است. این گزارش‌ها در مرحله اول برای مدیرعامل مفید است، از این جهت که می‌خواهد آنالیز کند که شرکت سودهی یا زیان دارد حساب شرکت‌‌‌های طرف قرارداد چقدر میزان است چه میزان طلبکار و چه میزان بدهکار هستند. در مرحله دوم گزارش‌ها حسابداری برای سهام‌داران شرکت مفید بوده و وضعیت مالی یک شرکت را در طول یک سال مالی (برحسب تعداد روزهایی که شرکت مشخص می‌کند) نشان می‌دهد.

نرم‌افزار حسابداری هوشمند نوین، به‌صورت خودکار به ثبت اسناد خرید و فروش و جریان‌های حسابداری و مالی کسب‌و‌کار شما می‌پردازد و با اتصال به دستگاه‌های بارکد خوان و همچنین اتصال به دستگاه‌های پوز فروشگاهی و کارت‌خوان بانکی، موجب سهولت کارکرد، افزایش عملکرد و بالا رفتن سرعت توسعه کسب‌وکار شما می‌گردد. نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی شرکت نرم‌افزاری هوشمند نوین با دارا بودن ماژول‌های کاربردی و حرفه‌ای مناسب با همه فروشگاه‌های کوچک و بزرگ طراحی و به شما کمک‌ می‌کند تا در مدت‌زمان کوتاه‌تر، با هزینه کمتر و بدون خطا، به سوددهی کسب‌وکارتان بپردازید.

نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی آفلاین یا آنلاین؟

 در فروشگاه‌ها، مکان فروش شما کجاست؟‌‌ آیا محصولات یا خدمات شما به‌صورت آنلاین فروخته می‌شود یا صرفا فروش فیزیکی و آفلاین دارید؟ فرقی ندارد؛ حتی فروشگاه‌های آنلاین نیز نیاز به یک نرم‌افزار حسابداری، جهت ثبت و نگه‌داری فاکتورها و دیگر داده‌های فروش آنلاین دارند.‌‌ نرم‌افزارهای فروشگاهی هوشمند نوین این قابلیت را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید فروش‌هایی که از سایت شما انجام شده را نیز به‌صورت آنی ثبت و بررسی کنید.‌‌ در سرویس حسابداری آنلاین هوشمند نوین با انتخاب محصول مورد نظر مشتری و خرید آن، به‌صورت خودکار محصول از سیستم انبار شما حذف و به قسمت فروش منتقل خواهد شد که این امر، از بروز خطاهای موجودی کالا و دیگر مسائل جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی ایده‌آل

صاحبان فروشگاه‌ها به راه‌حل‌های کامل و ساده در حوزه حسابداری علاقه‌مند هستند. راه‌حل‌هایی جامع و کامل که نرم‌افزار حسابداری بتواند به همه سؤالات آن‌ها، مانند انبارداری و موجودی، اعلام تاریخ‌های تولید و انقضا، سفارش محصولات، پیش‌بینی عادات خرید مشتریان و ارسال پیامک‌های جذب‌کننده تخفیف و جشنواره‌ها و … کمک کند.‌‌ از میان این سیستم‌‌های کاربردی‌‌ می‌توان به نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی، نرم‌افزار حسابداری طلا و جوهرات، نرم‌افزار حسابداری سوپرمارکت، نرم‌افزار حسابداری خیاطی، نرم‌افزار حسابداری آشپزخانه و نرم‌افزار حسابداری رستوران هوشمند نوین اشاره کرد.

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین 2

حال باید بدانیم که نرم‌افزار‌های فروشگاهی چگونه و با چه ویژگی‌هایی منحصربه‌فردی به رشد و موفقیت کسب‌و‌کار شما کمک می‌کنند.‌ در اینجا چند ویژگی ایده‌آل در ساختار‌ نرم‌افزارهای فروشگاهی را به‌اختصار توضیح می‌دهیم:

مدیریت ارتباط با مشتری فروشگاه

با استفاده از نرم‌افزار‌های حسابداری، سیستم و مدیریت ارتباط با مشتریان نیز به نحوی برای شما فراهم می‌شود.‌‌ این امر به شما کمک می‌کند تا مشتریان و پرسونای خرید آن‌ها، چگونگی برقراری ارتباط و آنچه را که خریداری می‌کنند، با مشاهده گزارش‌ها موجود در سیستم می‌توانید به‌راحتی پیش‌بینی کنید.‌‌ نرم‌افزارهای مناسب فروشگاه‌ها، راهکارهایی عالی برای اتصال معاملات درون فروشگاهی و آنلاین با استراتژی‌های بازاریابی و فروش بزرگ‌تر است.

چاپ بارکد و چاپ چک فروشگاه

نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی، امکان چاپ بارکد برای مشاغل فروشگاهی را مهیا کرده است تا بتوانند به بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن عملیات فروش خود را انجام دهند.

مدیریت زنجیره تأمین فروشگاه

هر فروشگاه آنلاین یا آفلاین از ابزارهایی برای مدیریت زنجیره تأمین استفاده می‌کند که شامل مدیریت سفارش‌ها، مدیریت انبارها و سایر کارکردها است.‌‌ با استفاده از یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی ایده‌آل می‌توانید، به‌سادگی تمامی این امکانات را باهم در یک جا داشته و انبارها و موجودی‌های فروشگاه‌های مختلف خود را در یک سیستم ثبت و بررسی کنید ضمن اینکه با نگه‌داشتن همه داده‌ها و اسناد مالی در یک سیستم، در صرف زمان و هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی می‌کنید و عملکرد خود را سرعت می‌بخشید.‌‌ بررسی و‌ مدیریت انبارها به شما کمک می‌کند تا زمانی‌که محصولات کم هستند آن‌ها را به‌موقع شناسایی کنید.‌

کنترل موجودی فروشگاه

راه‌های متفاوتی برای فروش محصولات و خدمات وجود دارد و برای اینکه از موجودی محصولات و خدمات باخبر شویم؛ نیاز به راه حلی داریم که به‌صورت لحظه‌ای بتواند مطابق با نیازهای منحصر‌به‌فرد فروشندگان باشد.‌‌ ممکن است یک فروشگاه، چندین مکان یا انبار برای محصولات خود داشته باشد.‌‌ برای بهبود سودآوری، افزایش محصول و کاهش هزینه‌های سربار بهتر است تا از یک راه‌حل حسابداری قوی که بتواند موجودی‌هایتان را نیز ردیابی کند، استفاده کنید.‌

ارائه گزارش‌ ساماندهی‌شده

در برخی مواقع داده‌ها می‌توانند باارزش‌ترین منابع بیزنس ما باشند.‌‌ برای مدیران و صاحبان فروشگاهی یا کسانی که مایل به شناسایی بهتر روند کاری خود هستند، تجزیه‌وتحلیل و ابزارهای گزارش دهی می‌تواند، در جهت سودآوری و تشخیص نقاط ضعف و قدرت فروشگاه، نقش بسزایی داشته باشد.‌‌

اگر به‌دنبال نرم‌افزاری جهت مدیریت و ثبت داده‌های مالی و حسابداری فروشگاه خود هستید؛ فهرستی براساس نیازهای کسب‌و‌کار حرفه‌ای خود تهیه کنید و به‌دنبال سیستم جامعی باشید که حتما شامل حسابداری فروش، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت انبارها، مدیریت زنجیره تأمین، کنترل موجودی و ارائه گزارش‌ها مختلف باشد.‌‌ راه‌حل‌های حسابداری شما باید آسان باشد، نیاز به زمان کمی برای یادگیری داشته باشد و به کسب‌وکار شما کمک کند تا بتوانید رضایت مشتریان خود را به‌خوبی جلب کنید.‌‌ شرکت هوشمند نوین با ارائه ماژول‌های تخصصی در قالب نرم‌افزارهای جامع حسابداری به شما کمک می‌کند تا بتوانید به رشد کسب‌وکار خود کمک کنید و سایر امکانات یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی که در زیر لیست شده‌اند را با هم مرور می‌کنیم: 

  • آلارم تاریخ انقضا محصولات
  • تعیین چند قیمت برای یک کالا
  • چاپ اتیکت قیمت برای تمام کالاها
  • قیمت‌گذاری خودکار و دستی
  • گزارش‌ها سریع و متنوع
  • امکان چاپ بارکد به‌صورت خودکار
  • امکان فروش و اصلاح موجودی به‌صورت خودکار
  • تعیین سقف سفارش
  • نمایش موجودی تعدادی و ریالی و گردش کالا
  • لینک با دستگاه کارت‌خوان و سیستم پوز
  • تهیه پرینت فاکتور به‌صورت فیش پرینت
  • ارائه انواع تخفیف
  • فروش سریع کالاهای بدون بارکد
  • ثبت تمام عملکرد صندوقداران

حال که خصوصیات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی ایده‌آل را کشف کردید، وقت آن رسیده است که با مراجعه به وب‌سایت نرم‌افزار حسابداری هوشمند نوین اقدام به خرید نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی مخصوص کسب‌وکار خود بکنید.

منبع:

https://virgool.io/@hnovin.com/%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D9%84-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D9%86%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7-v4bpps0eu1db