سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نرم افزار حسابداری پیمانکاری

در نرم افزار حسابداری پیمانکاری ، ما نیازهای پیچیده تجارت پیمانکاری عمومی شما را ، آیا شما کارهای تجاری ، صنعتی ، عمومی و یا خصوصی را درک می کنیم. از ردیابی هزینه های شغلی در زمان واقعی تا مدیریت تجهیزات ، تغییر سفارشات و قراردادهای فرعی ، به فناوری نیاز دارید که به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بتواند نیازهای خاص شما را برآورده سازد و به اندازه کافی آسان برای استفاده کل تیم شما باشد. نرم افزار حسابداری حسابداری پیمانکار عمومی کاملاً یکپارچه این امکان را به شما می دهد تا بدون هیچ گونه کپی کردن از ورود و یا تلاش داده ها ، همه جنبه های عملکرد خود را مدیریت کنید. با استفاده از نرم افزار Jonas Construction ، شما وقت بیشتری برای کار در ساخت پروژه های سودآور خواهید داشت.

قابلیت های نرم افزار پیمانکار عمومی

 

 

مدیریت پروژه

 

با مدیریت پروژه از Jonas ، تمام جوانب کار را ایجاد ، پیگیری و مدیریت کنید. از صفحه کنترل پروژه ، می توانید به تمام اطلاعات مربوط به هر شغل دسترسی پیدا کنید ، اسنادی را ایجاد کنید که به طور خودکار در Digio ذخیره می شوند ، اسناد الکترونیکی را مستقیماً از طریق سیستم با J-Mail ارسال کرده و RFI را به سفارشات تغییر پیشنهادی پیوند دهید. جزئیات هر پروژه را پایین بیاورید و در زیر شماره ها قرار بگیرید تا بهتر بدانید عملکرد پروژه های شما چگونه است. با مدیریت پروژه Jonas ، شما نه تنها به تقویت همکاری تیم کمک خواهید کرد بلکه موفقیت کلی پروژه های خود را نیز بهبود خواهید بخشید.

 

سیار

 

تکنسین ها با راه حل های نرم افزاری ساخت موبایل از Jonas می توانند کارها را مستقیماً از طریق دستگاه همراه خود انجام دهند و به افزایش بهره‌وری کلی کمک کنند. Jonas eMobile یک سیستم مدیریت سفارش کار مبتنی بر وب است که به تکنسین ها این امکان را می دهد تا از راه دور از دستگاه تلفن همراه خود به نرم افزار حسابداری حسابداری پیمانکار عمومی وارد شوند و دستورات کار را از هر کجا که هستند پردازش کنند.

 

مدیریت اسناد

 

با استفاده از سیستم مدیریت اسناد Digio توسط Jonas ، شما می توانید کلیه اسناد خود را بصورت الکترونیکی مدیریت و متمرکز کنید تا به روند کار و روند تصویب کمک کند. Digio سیستم Jonas را با برنامه های Microsoft Office ادغام می کند ، و این امکان را می دهد که اسناد مهم به طور خودکار ذخیره شوند. اسناد را می توان بارگیری ، اسکن و فهرست بندی بر اساس مجموعه ای از ویژگی های سفارشی شما ، مانند شماره شغل ، مشتری ، سفارش کار یا تجهیزات - در نتیجه جستجو و بازیابی اسناد آسان کرد.

 

مدیریت ساخت و ساز

 

عملکرد مدیریت ساخت و ساز در Jonas به پیمانکاران در صدور صورت حساب هزینه های اضافی یا کار هزینه مدیریتی کمک می کند. کاربران همچنین می توانند نرخ صدور صورتحساب را برای هر شغل تنظیم کنند ، با استفاده از علائم در سطح شغلی کلی ، یا براساس کالای هزینه یا نوع هزینه. مدیریت ساخت و ساز همچنین جداول صورتحساب را ارائه می دهد که با نرخ های از پیش تعیین شده توسط واحد تجارت یا کد شغل و تجهیزات تنظیم می شود. این یک ماژول کاملاً یکپارچه است ، زیرا این سیستم در برابر کد های کارمند موجود و شغل و همچنین واحدهای تجهیزات معتبر است.

برای انجام چه مشاغلی می توان از نرم افزار حسابداری پیمانکاری هوشمند نوین استفاده نمود؟

نرم افزار حسابداری پیمانکاری هوشمند نوین، ابزارهای مدیریت مالی را اغلب، در اختیار شرکت های پیمانکاری و کارگاه های ساختمانی قرار می دهد ومتناسب با نیاز‌های متفاوت پیمانکاران، دارای پکیج های متفاوتی است.

 

سیستم حسابداری پیمانکاری هوشمند نوین چه امکاناتی را برای کاربران فراهم می‌کند؟

• برخی از امکانات سیستم حسابداری پیمانکاری

 

• کدینگ پیش فرض پیمانکاری

 

• معرفی مراکز هزینه و ثبت کالاهای مصرفی در هر پروژه و قرارداد

 

• معرفی چندین انبار در پروژه های مختلف

 

• محاسبه بهای تمام شده و سود و زیان هر پروژه

 

• ارائه صورت وضعیت پیمانکاری در مراحل مختلف

 

• امکان ثبت ضمانت نامه

 

• دارای امکان چند شرکته، چند انباره و چند کاربره

 

• امکان ثبت فاکتور خرید و فروش و فروش بارکدی

 

• ثبت انواع هزینه ها، در آمدها و ضایعات

 

استفاده از نرم افزار حسابداری هوشمند نوین چه تحولاتی را در سیستم مدیریت مالی کسب و کار شما ایجاد می‌‌کند؟

• صرفه جویی در زمان

 

• حسابداری آسان بدون دانش حسابداری

 

• یادآوری پرداخت‌های دیرهنگام

 

• به راحتی هزینه‌های تجاری خود را سازماندهی کنید