سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی را از کجا تهیه کنیم؟

سوالات متداول نرم افزار حسابداری فروشگاهی

سوالات متداول نرم افزار حسابداری فروشگاهی

 

چند نمونه از ویژگی های سیستم حسابداری هوشمند نوین؟

یکی از بهترین و مهمترین قابلیت‌های نرم افزار هوشمند نوین، طراحی ساده، استاندارد، آسان و ارزان، همراه با جزئیات دلخواه و محیط گرافیکی زیبا به منظور جلوگیری از خستگی در برابر استفاده مکرر از نرم افزار کاربران و حسابداران می‌باشد.

• آلارم تاریخ انقضا محصولات

• تعیین چند قیمت برای یک کالا

• چاپ اتیکت قیمت برای تمام کالاها

• قیمت گذاری اتوماتیک و دستی

• گزارشات سریع و متنوع

• امکان تعریف و چاپ بارکد به صورت کاملا اتوماتیک

• امکان فروش منفی و اصلاح موجودی به صورت اتوماتیک

• تعیین سقف سفارش

• ثبت اسناد حسابداری مانند درآمد، هزینه، پرداخت و دریافت به صورت اتوماتیک

 

چرا استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی اهمیت دارد؟

موفقیت هر کسب و کاری وابسته به فروش مناسب محصولات، خدمات شایسته و همچنین پاسخگویی سریع و منعطف با نیاز مشتریان می باشد، هوشمند نوین به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با اشراف کامل، به انبار و هزینه کالاهای موجود، خرید و فروش مطلوبی داشته باشید.

 

نرم افزار فروشگاهی هوشمند نوین چه خدماتی ارائه می دهد؟

در بازار رقابتی و پرنوسان امروز ارائه خدمات پس از فروش با سرعت و کیفیت مناسب، یکی از نیازهای اساسی مشتریان به محسوب می شود. سرویس سیستم حسابداری هوشمند نوین در قالب سیستم گارانتی و مدیریت ارتباط با مشتریان، امکاناتی از قبیل مدت زمان گارانتی، نوع گارانتی، تعریف پلکانی قیمت خدمات، کنترل کیفیت و هزینه خدمات ارائه شده را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

اگر مثل من باشید ، آخرین باری که کلاس حسابداری را در دانشگاه گذراندید. بنابراین ، هنگامی که شما یک کار کوچک را شروع می کنید و نمی توانید کاملا یک حسابدار را توجیه کنید ، چه می کنید؟ شما بهترین نرم افزار حسابداری کسب و کار کوچک را برای تأمین بودجه و نیازهای خود می یابید.

 

اگر تازه این جستجو را شروع کرده اید ، طولی نمی کشد که بتوانید منظره نرم افزار حسابداری یک بسته بندی شده را ببینید. دشوار است بدانید که از کجا شروع کنیم ، کدام راه حل ها ویژگی های مورد نیاز شما را ارائه می دهد ، و آیا برای اندازه های شرکت یا راه اندازی بهتر هستند؟ بنابراین ، من لیستی از بهترین نرم افزار حسابداری را فقط برای مشاغل کوچک جمع کرده ام.

 

لیست زیر را مرور کنید و راه حلی را پیدا کنید که به رشد کسب و کار شما کمک کند - و شما را از این احساس باز می دارد که بعداً در مدت زمان طولانی حساب خود را ...

 

ماشین حساب فروش و اندازه گیری KPI را دانلود کنید

از چه نرم افزاری حسابداری و حسابداری باید استفاده کنید؟

داشتن لیستی از نرم افزار بسیار عالی است ، اما چگونه می توان تشخیص داد که کدام یک از موارد مناسب برای تجارت شماست؟ در اینجا در جستجوی نرم افزار حسابداری یا حسابداری چند نکته وجود دارد که باید آنها را به خاطر بسپارید.

 

نیازهای خود را شناسایی کنید.

آیا به سکویی نیاز دارید که امکان ردیابی موجودی را فراهم کند ، یا نگرانی های مستقیم تر ردیابی رسید و مالیات فروش است؟ لیستی از نیازهای حسابداری خود تهیه کنید و از حداقل تا مهمترین آنها را در اولویت قرار دهید.

 

قبل از شروع تحقیق در مورد راه حل ها ، در مورد تعداد هدفهایی که نرم افزار انتخابی شما برآورده می کند توافق کنید. شما می توانید در اینجا انعطاف پذیر باشید ، اما به راحتی می توانید از زنگ ها و سوت های محصولی که برای 18 مورد نیاز شما حل نشده است ، منحرف شوید.

 

در مورد بودجه خود صادق باشید.

قبل از شروع مرحله تحقیق فرآیند ، مشخص کنید که چقدر می توانید برای برنامه نویسی حسابداری یا حسابداری هزینه کنید. هنگامی که می دانید چقدر پول برای بودجه خود اختصاص داده اید ، سعی کنید وقت زیادی را برای ارزیابی نرم افزاری که خارج از حوزه امکان است صرف نکنید.

 

بودجه ها اغلب دارای اتاق wiggle هستند ، اما این قانون را تعیین می کنند که اگر راه حل بیش از 25? بیشتر از بودجه تعیین شده شما باشد ، از این راه فرار خواهید کرد.

 

تحقیق در مورد ویژگیهایی که نیازهای شما را برآورده می کند.

با خیالی آسوده به ویژگی ها می توان نگاه ساده ای داشت. اما اگر خود را در مورد نرم افزاری می دانید که در ارائه خدمات حسابداری برای تیم های جهانی تخصص دارد - و شما فقط در آمریکا تجارت می کنید - ممکن است خودتان هزینه زیادی را بپردازید که نیازی به آن ندارید.

 

پریشان نشوید. به لیست نیازهای اولویت بندی شده خود بازگردید و فقط نرم افزاری را ارزیابی کنید که اکثر آن نیازها را برآورده سازد.

 

سؤالات درست بپرسید.

اگر در حال انتخاب نرم افزاری هستید که نیاز به یک روند فروش دارد ، مهم است که سوالات مناسبی را مطرح کنید. در اینجا چند سؤال وجود دارد:

 

"API شما چقدر ایمن است؟"

"چگونه می توانید از داده های سیستم نسخه پشتیبان تهیه کنید؟"

"چه هزینه یا هزینه دیگری را باید انتظار داشته باشم؟"

"در مورد پشتیبانی مشتری به من بگویید. ساعت ها شما چقدر است و در صورت ارائه یک مسئله یا سؤال ، چقدر سریع باید انتظار پاسخ را داشته باشم؟"

"آیا می توانید در مورد مشتری من که با آن کار کرده اید ، مشابه با تجارت من بگویید؟ چه نکات درد با نرم افزار شما تجربه کرده اند؟"

راه حلی را انتخاب کنید که با شما رشد کند.

هیچ کس گفت: "من نمی توانم صبر کنم تا نرم افزار بیشتری بخرم ...". البته اگر راه حل شما برای شرکت شما کار نمی کند ، باید هر چه سریعتر راهکار جدیدی پیدا کنید. اما شما نمی خواهید که نرم افزار را در شش ماه تغییر دهید زیرا قبلاً آن را پشت سر گذاشته اید.

 

نسبت به سرعت رشد کسب و کار خود واقع بین باشید و از نمایندگان فروش که در حال کار با رشد محصولاتشان با مشتریها در مقیاس مشاغلشان هستید ، بخواهید.