سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نرم افزار حسابداری بازرگانی

اگر صاحب کسب وکاری هستید یا قصد راه اندازی آن‌ را دارید حتما یک نرم افزار حسابداری مورد نیاز شماست.

نرم افزار هوشمند نوین محصول گروه شرکتهای طرفه نگار اولین نرم افزار حسابداری تحت ویندوز در ایران است. کاربری آسان و قیمت مناسب، نرم افزار حسابداری هوشمند نوین را به پر کاربرترین برنامه حسابداری در ایران تبدیل کرده است.

 

چرا نرم افزار حسابداری هوشمند نوین را انتخاب کنم؟

با توسعه تجارت و مکانیزه سازی سیستم‌های فروش بهترین انتخاب نرم افزار حسابداری بازرگانی است که بتوان در کنار سادگی کار با آن، گزارشات کامل و جامعی را دریافت کرد. با توجه به مشاوره قبل از خرید با بیش از صد هزار نفر، پنج نکته قبل از خرید هر نرم افزار حسابداری در همه مشتریان مشترک بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

1) آیا بدون اطلاعات مالی و حسابداری می‌توان با نرم افزار هوشمند نوین کار کرد؟

 

2) با توجه به نوع کسب وکار آیا هلو نرم افزار تخصصی ویژه شغل مورد نظر را دارد؟

 

3) نمی‌خواهم اول کار زیاد هزینه برای خرید نرم افزار پرداخت کنم.

 

4) تا زمان آشنایی کامل با برنامه نیاز به پشتیبانی دارم، آیا ارتباط با این بخش به راحتی امکان‌پذیر است؟

 

5) آیا اطلاعات وارد شده از لحاظ تهیه نسخه‌های پشتیبان در وضعیت امنی قرار دارد؟

راه حل ها و سازوکارهای نرم افزار حسابداری

 

سیاست ها و رویه های حسابداری و امور مالی، کارآمدترین روش برای اجرای ابزارهای کنترل هزینه، در هر سازمان است که بخشی از چرخه تجارت وبازرگانی هستند. چرخه خرید و پرداخت، موجودی و تولید، منابع انسانی و حقوق و دستمزد، دارایی های ثابت و سرمایه گذاری جزئی از خدماتی است که ما در نرم افزار حسابداری بازرگانی هوشمند نوین، به منظور سهولت در انجام عملیات مالی کسب وکار شما، ارائه نموده‌ایم.

مهمترین مزیت این است که مدیریت جریان نقدی میتواند منجر به سود در تجارت باشد. راه حل های کارآمد موجود درنرم افزارهای حسابداری بازرگانی، می تواند به صاحبان مشاغل کمک کند تا درحداکثر زمان، سود خود را افزایش دهند؛ ضمن اینکه، رشد اقتصادی را تسهیل می دهد. به عبارت دیگر، سیستم های حسابداری در حالی که صرفه جویی می‌کنند؛ همزمان، بر پس‌انداز هزینه و زمان نیز متمرکز هستند.

 

با توجه به سئوالات کاربران نکات زیر حائز اهمیت است:

1) اگر کاربر هیچگونه اطلاعاتی از حسابداری نداشته باشد با عملیات اتوماتیک و هوشمندانه به سادگی می‌تواند با نرم افزار کار کند. به طور مثال: هنگامی که فاکتور فروش صادر می‌شود، به طور اتوماتیک از موجودی انبار کسر و در صورت نسیه بودن آن، مانده بدهی مشتری را افزایش می‌دهد و در صورتی که مبلغ را بصورت نقد یا چک پرداخت کرد، نرم افزار بصورت اتوماتیک فاکتور را تسویه خواهد کرد. به همین سادگی!

 

2) نرم افزار هوشمند نوین برای 200 شغل مختلف نرم افزار تخصصی تحت عنوان امکان افزودنی مشاغل مانند: فروش لباس، پارچه فروشی، شیشه بری، کاشی و سرامیک، خدمات پس از فروش، میوه و تره بار، طلا فروشی و … تولید کرده که به تمام نسخه های نرم افزار شامل نرم افزار هوشمند نوین بازرگانی، فروشگاهی، شرکتی، تولیدی و رستورانی قابل افزودن است.

 

3) کلیه نسخه‌های نرم افزار با قیمت مناسب و بسیار رقابتی با نرم افزارهای مالی دیگر قابل ارائه است که از 217 هزار تومان شروع و به نسخه جامع که 857 هزار تومان است ختم می گردد.

 

4) مرکز پشتیبانی نرم افزار هوشمند نوین از ساعت 8 صبح تا 12 شب در چهارماهه ابتدای سال و در ماههای دیگر تا ساعت 10 شب آماده پاسخگویی به کاربران بصورت تلفنی و آنلاین است. ولی جلسات آموزشی رایگان و فیلم های آموزشی بسیار، کمک شایانی برای شروع و راه اندازی آن به کاربر خواهد نمود. کلیه نسخه هوشمند نوین شامل یکسال پشتیبانی رایگان و بدون محدودیت برای پاسخگویی به سئوالات می باشد که بعد از آن در صورت نیاز و دلخواه کاربر، با تمدید پشتیبانی نرم افزار هوشمند نوین قابل ارائه است.

 

5) بعد از خروج از نرم افزار یا در طی کار با آن می توانید به راحتی از کل اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه و برای امنیت بیشتر آن روی فلش یا سی دی آن را انتقال دهید؛ ولی بصورت اتوماتیک نرم افزار نسخه پشتیبانی از اطلاعات شما روی هارد رایانه شما تهیه خواهد کرد.